Lid Worden

Lid worden van ADA kan hier na het invullen van het online inschrijvingsformulier. Voor 15€ krijg je een exclusief ADA T-shirt, ADA stickers, ADA lidmaatschap kaart, volgwagen hulp bij panne tijdens de begeleide meetings en uiteraard korting bij de sponsors. Online inschrijven betekend betalen via een overschrijving. Uw lidspullen worden uiteraard verzonden. Binnen een week na ontvangst van de betaling kan je je spullen in de brievenbus verwachten. Zo niet, neem dan contact op met ons.

Wens je lid te worden via een meeting met cash betaling, dan kan dit ook gedurende de 1ste 4 meetings.

Je ADA lidkaart is geldig vanaf 1 januari tot en met 31 december en je krijgt een lid nummer (op de lidkaart achter uw naam bevindt zich een 4 cijfer code) waardoor de sponsors weten dat ze je een korting kunnen geven. Hieronder kan je de sponsors vinden waarbij je 10% korting krijgt op vertoon van uw lidkaart:

• MOTORKIT 10% korting in de winkel en op de webshop
  • APS 10% korting in de winkel
  • JOMA MOTORKLEDING 10% korting in de winkel
  • WILLEM VAN GANSEN ICT 10% korting
  • VAN KETS 10% korting in de winkel

In de FAQ kan je vinden hoe je toegang krijgt op 10% korting op de site van Motorkit. Druk hieronder op ‘Schrijf je nu in’ om door te gaan naar een formulier. Gelieve onze ADA regels en PRIVACY regels te lezen!

Volg ons zeker op Facebook en de Facebook groep.